melodická instrumentální hudba složená bez elementárních
znalostí hudební teorie, not a bez schopnosti hrát na jakýkoli
hudební nástroj, triangl nevyjímaje, pojmenovaná podle
základního nástroje při její tvorbě. Všechny písničky jsou ve
formátu MP3 a budu sem postupně doplňovat nové.
Část 1: Sputnik
Část 2: Vostok
Část 3: Sojuz
Část 4: Oslava kosmického věku
Sergej Koroljov (1907–1966) byl skrytou postavou raných sovětských úspěchů při dobývání vesmíru – stál v pozadí programů Sputnik a Vostok. Po falešném obvinění strávil 6 let v gulagu, aby se později stal šéfkonstruktérem sovětských raket. Až do roku 1966, kdy zemřel, bylo jeho jméno veřejnosti neznámé, on sám byl nucen pracovat v utajení. Tahle skladbička ve čtyřech částech je malou poctou téhle zásadní postavě výzkumu vesmíru. Z hudebního hlediska jde o cvičení v aranži jednoduché, opakující se harmonické sekvence v různých stylech, kdy se stejné části opakují napříč celou skladbou. / Písničku bych rád věnoval své Míše.
kompletní album melodické retro elektroniky! 8 rozmanitých skladeb, které by se mohly líbit příznivcům hudby
Jeana Michela Jarrea, Röyksopp, Kraftwerk nebo melodičtějších věcí od Tangerine Dream. Ne že by ta hudba byla stejná
nebo se snažila výše jmenované kopírovat; jen si myslím, že používá podobný hudební jazyk. K poslechu a ke stažení je
na Jamendo.com, jako jeden nepřerušený track také na
SoundCloud.com,
album si pak včetně obalu pro CD můžete stáhnout na Uloz.to jako bezztrátový FLAC nebo MP3 v nejvyšší kvalitě.
krátká písnička, věnovaná designérovi a grafikovi Ladislavu Sutnarovi. Elektronika, vokodér, živá akustická
kytara, zvonkohra a elektronické i akustické perkuse. Chtěl jsem, aby to znělo trochu jako francouzské duo Air.
Velké díky Kájovi Řepovi za kytary.
Pes v dešti(společně s Karlem Řepou)4.15 (přidáno 28. 12. 2010)
melancholická elektroakustická skladba pro dvě akustické kytary, syrový syntetizér, basu, déšť a psa.
Složeno a nahráno s Karlem Řepou v srpnu 2010 za letní bouřky. Pes patří sousedům.
tak trochu pocta a tak trochu ironický pohled na instrumentální elektroniku 80. let.
Chtěl bych ji věnovat "polskému Jarreovi" Marku Bilińskému, jehož tvorba (zejména ta
z první poloviny 80. let) mě k jejímu vytvoření inspirovala
melodická elektronická skladba, poměrně chytlavá (alespoň
bych tomu rád věřil). Většinu zvuků i bicí smyčky jsem si
vytvářel sám, skládal jsem, jako ostatně všechny následující
výtvory, v Cubase 2.5 z roku 1992. Elektronická předělávka
dříve složené Skrze sen
jednoduchá pomalejší melodie pro elektrické piano, zvonkohru
a dvě flétny. Navzdory nástrojovému složení není přeslazená,
spíš mírňounce melancholická. Každý takt končí mírnou disharmonií,
jak už to tak v životě bývá
písnička, kterou jsem dělal pro svou bývalou dívku. Středně
rychlá, poměrně dost se opakuje. Hlavním nástrojem je odsekávaný
klavír, dost jsem si vyhrál s africkými a keltskými bubny.
středně rychlá elektronická skladba ve 3/4 taktu, s důrazem
na perkusivní zvuky a se značným počtem syrových efektů, inspirovaná
Kraftwerk (zejména bicí). Název je parodií na všelijaké "Space
Dance", "Laser Tekkno" a "Among the Stars",
jimiž autoři elektronické hudby jen hýří - snažil jsem se
vymyslet název, který by byl podobným co nejméně podobný :-)
pokus udělat na počítači rychlý melodický šraml - klavír,
klarinety, zvonkohra, akordeon, bicí. Stáhněte si to, možná
budete první, komu se to bude líbit :-)
poměrně rozmanitá elektronická skladba, se kterou jsem si
při skládání hrál skoro rok. Několik motivů v různých obměnách
- jako hlavní melodie, doprovod apod.